Tuesday, 15 April 2014

New product coming soon this June!

Nantikan produk baru dari Shaklee PHYTOCOL-ST, khas untuk rendahkan paras kolesterol dalam badan.Hanya amalkan 30 min sebelum makan berat untuk menghalang kolesterol melekat dalam salur darah.Saya pun tak sabar nak tunggu,boleh bagi dekat emak,ayah & suami yang ada masalah high kolesterol.


Berminat untuk dapatkan vitamin Shaklee? Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut :

SMS / CALL 019-9282618 ADAH
WHATSAPP 018-9480383
COD : KLANG,MERU,BANDAR BUKIT RAJA
FREE DELIVERY : GIANT KLANG SENTRAL, TESCO SETIA ALAM


THANKS kerana sudi membaca ^_^

Tuesday, 18 March 2014

HerbalBlend is back!

Setelah berbulan-bulan kehabisan stok 1 Malaysia, stok HERBALBLEND kini kembali, tapi hanya bertahan selama satu hari sahaja. Dalam masa 24jam , stok habis lagi satu Malaysia..Nasibla sempat jugak beli stok Herbalblend untuk Hafiy dan customer-customer..Tapi sekarang sold out ye..

Kita review sedikit tentang Herbalblend Multipurpose Cream :
  • Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.
  • Dingin, bermentol dan tidak berminyak.
  • Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.
  •  Menyelesaikan masalah kulit gatal
  •  Menghilangkan parut termasuk campak dan chicken pox
  •  Menghilangkan ruam pada bayi
  •  Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
  • Sebagai losyen untuk kegunaan harian..
kredit pic EirraHashim

Maklumat lanjut boleh hubungi saya & dapatkan free consultation :

SMS / CALL 0199282618
WHATSAPP 0189480383
COD : BANDAR BUKIT RAJA,KLANG,MERU
FREE DELIVERY : GIANT KLANG SENTRAL,BANDAR BUKIT RAJA,TESCO SETIA ALAM
EMEL : norsaadah.yusof@yahoo.com

THANKS kerana sudi membaca ^_^

Friday, 7 March 2014

Masalah Gastrik?

Gastrik adalah penyakit yang menyebabkan kepedihan ulu hati. Antara punca utama gastrik adalah makan secara tidak teratur dan membiarkan perut kosong terlalu lama. Bagi penghidap gastrik, makan hendaklah secara teratur dan tak boleh skip.

Salah satu usaha untuk masalah gastrik adalah dengan pengambilan ESP, tapi perlu ingat makan perlu lah konsisten.Baca testimoni dibawah dari customer yang ada masalah gastrik yang amalkan ESP :


Maklumat lanjut boleh hubungi saya & dapatkan free consultation :

SMS / CALL 0199282618
WHATSAPP 0189480383
COD : BANDAR BUKIT RAJA,KLANG,MERU
FREE DELIVERY : GIANT KLANG SENTRAL,BANDAR BUKIT RAJA,TESCO SETIA ALAM
EMEL : norsaadah.yusof@yahoo.com
Fanpage : Healthouse
THANKS kerana sudi membaca ^_^

Wednesday, 5 March 2014

3 sudu sahaja ?

Kenapa ESP boleh diambil 3 sudu je sehari? 4 ke 5 sudu tak boleh ke?

Apa jua yang kita makan,kenalah ada limit. Kena ingat,ESP ni protin, bila diambil berlebihan dari yang disarankan, ia akan membebankan buah pinggang kita. Ha kesian kan. Walaupun sekarang tak rasa apa-apa lagi, akan datang belum tahu. Sebelum kena beringatlah.

Bila dah beli vitamin,mintaklah consultation atau guide yang betul dari pengedar Jangan main makan je..
Ok jom sama-sama amalkan ESP untuk lebih sihat dan bertenaga,dan bagus untuk kulit.

Untuk maklumat lanjut,hubungi saya di :

SMS / CALL 0199282618 Adah
WHATSAPP 0189480383
Emel : norsaadah.yusof@yahoo.com
Fanpage : Healthouse
COD : Bandar Bukit Raja,Klang, Meru
Free Pickup : Bandar Bukit Raja, Giant Klang Sentral, Tesco Setia alam
THANKS kerana sudi membaca ^_^

Tuesday, 4 March 2014

Jatuh cinta dengan ESP

Kisah saya dengan ESP 2 tahun lepas ,bermula semasa penyusuan anak sulung saya Harraz. Sebelum kenal dengan ESP, saya mencari vitamin yang dapat mengurangkan masalah keletihan. Tak pernah terfikir pun untuk kecantikan. Tapi sejak saya amalkan ESP atau lebih dikenali sebagai protin tambahan , banyak kesan yang saya rasa berbeza. Antaranya badan kurang letih, kulit makin smooth, tapak kaki merekah dah hilang dan parut jerawat hilang. Rasa sangat berbaloi banyak kesan yang saya dapat rasa. Alhamdulillah sekarang hampir 2 tahun setengah saya masih lagi amalkan ESP ni. Tiap pagi wajib bancuh ESP sebagai menu breakfast. 1canister tahan 1-2 bulan.
Kenapa protin penting untuk diet harian?
Protin penting untuk bina sel-sel baru.Salah satunya sifat protin adalah ia mudah mati pada suhu tinggi iaitu 37 ·c. Jadi kalau susah nak dapatkan sumber protin harian yang cukup, boleh amalkan ESP sebagai protin tambahan. Tambahan ESP mempunyai 9 jenis asid amino perlu yang badan tak dapat hasilkan.  Jadi, bila badan cukup protin,sel sihat,kulit sihat dan badan lebih mudah menyerap vitamin.

Nak dapatkan ESP ?? Hubungi saya untuk maklumat lanjut. Free consultation untuk customer saya.

SMS / CALL 0199282618 ADAH
WASSUP 0189480383
COD : BANDAR BUKIT RAJA,KLANG,MERU
FREE DELIVERY : BANDAR BUKIT RAJA, GIANT KLANG SENTRAL,TESCO SETIA ALAM
Emel : norsaadah.yusof@yahoo.com
Fanpage : Healthouse
THANKS kerana sudi membaca ^_^

Masalah keguguran?

Jika anda mengalami masalah keguguran atau rahim tidak kuat, saya cadangkan pengambilan ESP iaitu protin tambahan. Salah satu fungsi ESP adalah untuk menguatkan rahim. Ada doktor yang mencadangkan pengambilan ESP sebagai salah satu usaha untuk menguatkan rahim dan mengelakkan masalah keguguran berlaku.

Sharing dari salah seorang pengamal ESP yang mempunyai masalah keguguran :


Untuk maklumat lanjut,boleh hubungi saya segera. Promosi ESP sah untuk bulan Mac sahaja!

0199282618(sms/call)
- 0189480383 ( WhatsApp)
-fanpage : Healthouse
COD : MERU,KLANG,BANDAR BUKIT RAJA
FREE PICKUP di Giant Klang Sentral, Tesco Setia Alam


THANKS kerana sudi membaca ^_^

Sunday, 2 March 2014

Masa terbaik untuk borong ESP!

Promosi bulan ini pasti ibu-ibu yang cantik gojes tersenyum riang. Setelah hampir 2tahun menunggu promo ESP,akhirnya ia tiba. Mana taknya ESP memang best seller setiap masa. So ini masa terbaik untuk dapatkan ESP dengan harga promosi.

Beli 6 percuma 1,
Free membership,
Dapat Cash bonus,

Boleh pakat kumpul order dengan kawan-kawan,saudara dan family untuk dapatkan promosi ini.

Sekilas tentang ESP :

  • Diperbuat daripada NONGMO soy
  • Mengandungi 14g protein
  • Shaklee ESP mengandungi 9 jenis asid amino perlu
  • ESP rendah lemak dan sesuai untuk pesakit diabetes
  • Selain mengawal paras gula dalam darah, ESP juga mambantu :
        - menjaga kesihatan wanita
        - mengurangkan risiko penyakit kanser payudara & prostat
        - melegakan gejala menopous
        - kulit cantik dan sihat kerana ia berfungsi untuk memperbaharui sel-sel
        - membantu dalam penghasilan susu ibu

Jom ibu-ibu diluar sana, nak tau promosi dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya segera. Promosi sah untuk bulan Mac sahaja!

0199282618(sms/call)
- 0189480383 ( WhatsApp)
-fanpage : Healthouse
COD : MERU,KLANG,BANDAR BUKIT RAJA
FREE PICKUP di Giant Klang Sentral, Tesco Setia Alam

THANKS kerana sudi membaca ^_^

Thursday, 27 February 2014

Amalan MAGNET REZEKI



BAGAIMANA NAK JADIKAN DIRI SEBAGAI MAGNET REZEKI

KREDIT TO : HADZRIN.COM

Amalan untuk menjadi diri sebagai magnet rezeki. Ilmu ni memang boleh percuma kecuali ilmu lain yang perlu dapatkan ijazah dan latihan. Jika anda buat dan berjaya, saya amat gembira.
Sebenarnya ada banyak amalan dan saya berikan yang basic. Ilmu ini memang saya amalkan sejak saya susah lagi dan Alhamdulillah, rezeki tidak putus-putus sampai saya sendiri tak yakin apa yang saya mampu untuk berbelanja esok hari…tetapi rezeki tetap ada.

Dari mana saya dapat ilmu ini? Tak usah bimbang kerana ilmu ini tidak melanggar hukum agama dan melanggar peraturan undang-undang.

Sebelum nak mulakan amalan asas Magnet Rezeki;

1.  anda perlu puasa sunat selama 3 hari. Niat Puasa semua kerana Allah. Bukan kerana saya atau kerana nak jadi kaya atau kerana saranan dari blog ini. Niat kerana Allah Puasa sunat 3 hari berturut.

2.  lakukan ialah secara konsistent, lakukan solat sunat Duha 4 rakaat setiap pagi jam 8 – 10 (antara waktunya). Solat Duha adalah 2 rakaat dan ia ada 2 set yang perlu diusahakan.
Tak kira anda kerja apa, kilang,posmen, guard, MLM, Insuran, Bisnes, tukang cuci,…waktu ini perlu diperuntukkan melakukan solat Duha. Niat Duha anda boleh tanya yang arif. Dalam bahasa niatnya “Sahaja aku solat Sunat Duha 2 rakaat kerana Allah Taala.”

3.  Selesai solat Duha, anda baca ayat seribu dinar 3 kali. Itu amalan sunat yang perlu konsistent dilakukan. Bila konsistent, rezeki pun konsistent masuk. Terutama bagi yang selalu ada masalah atau ditimpa nasib malang kena tipu orang pasal soal duit. Lakukan amalan ini.

4.  Akhir sekali amalan yang anda perlu lakukan untuk menarik rezeki lebih kuat ialah dengan meninggalkan segala pekerjaan anda tak kira apa jua pekerjaan apabila masuk waktu Solat Fardhu. Maknanya anda sembahyang tepat masuk waktu.

Ada kisah yang disampaikan oleh Dato Fadzilah Kamsah tentang penjual buah di tepi jalan. Peniaga ini hanyalah jual buah di gerai. Yang menarik tentang peniaga ini ialah setiap kali azan masuk waktu solat dia terus mengambil wuduk dan melakukan solat di dalam gerainya.
Apabila pergi ke rumahnya, memang tidak disangka orang yang hanya berniaga jual buah di gerai mampu tinggal di rumah banglo yang besar dan indah seperti istana.
Sebab itu jika masuk waktu solat fardhu kita jangan menangguh dan jika menangguh, Allah tangguhkan juga tuntutan kita untuk mendapat rezeki.

Insya Allah, kita sama-sama jaga amalan kita ini dan pedulikan orang lain yang sibuk dan bermegah-megah menayang kekayaan dan wang mereka tetapi sebenarnya kehidupan mereka sengsara. Kita memilih kejayaan yang abadi dan diredhai Allah.

SEMOGA PERKONGSIAN INI AKAN MENDAPAT MANFAAT BERSAMA..
WALLAHUALAM

THANKS kerana sudi membaca ^_^

Wednesday, 26 February 2014

Vitamin E tingkatkan risiko kanser prostat?

Ada yang tanya betul ke vitamin e dapat tingkatkan risiko kanser prostat?

Ok baca info sini.Melalui bahan bacaan saya dari penulisan Dr Bruce Miller, kita perlu tahu apakah ciri-ciri vitamin E yang selamat diambil bukan dalam jangka masa pendek tetapi juga dalam jangka panjang.

Saya cuba scan buku yang telah dialih bahasa dalam Bahasa Melayu demi memudahkan pembacaan kalian.



dan PALING PENTING PERLU TAHU KEPENTINGAN LABEL PADA BOTOL


* Sila klik pada gambar untuk besarkan imej.


Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan Selenium [as selenium yeast].

Vitamin E sahaja tidak sempurna tanpa selenium. Pengambilan vitamin E perlulah lengkap dengan selenium untuk mendapat kesan pengambilan yang optimum manakala tanpa selenium ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.
Sekiranya anda pengamal vitamin E selain jenama Shaklee, pastikan juga anda membeli vitamin selenium supaya vitamin E anda dapat berfungsi dengan lebih baik.
Sama seperti Vitamin A, kita tidak boleh mengambil Vitamin A berlebihan kerana ia boleh mengakibatkan toksik kepada badan melainkan kita mengambil vitamin Pro- Vitamin A seperti Beta Carotene yang mana ia hanya akan ditukar kepada vitamin A bila diperlukan saja.

Makanlah vitamin E bersumber semulajadi dan ini boleh dilihat pada label botol vitamin anda sama ada ia 'd' atau 'l'.
Bagi yang bertulis pada label dengan 'd' ini bermakna ia adalah sumber asli. Manakala 'l' adalah sumber tiruan atau sumber kimia. Mengapa perlu memilih sumber asli? Supaya lebih mudah diserap oleh badan berbanding sumber tiruan atau sumber kimia kerana jika tidak dapat diserap oleh badan , ini akan menyebabkan toksik kemudan hari dan penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan.

Mungkin anda merasakan vitamin E Shaklee mahal berbanding vitamin E di luar sana [ dalam pasaran] tetapi kita perlu tahu nilai yang kita bayar. Vitamin E Shaklee adalah bersumberkan asli dan lengkap dengan selenium.

Adakah kerana hendak jimat hari ini anda menanggung risiko yang besar kemudian hari?


credit

Info lanjut boleh hubungi saya!
-0199282618(sms/call)
- 0189480383 ( WhatsApp)
-fanpage : Healthouse
COD : MERU,KLANG,BANDAR BUKIT RAJA

THANKS kerana sudi membaca ^_^

Wednesday, 12 February 2014

Shaklee di Subang, Bukit Jelutong, S.Alam

Jika anda berada di sekitar KG SUBANG, GLENMARIE, BUKIT JELUTONG,S.ALAM ,boleh terus dapatkan vitamin Shaklee dari wakil kami. Perkhidmatan poslaju juga disediakan keseluruh semenanjung & Sabah Sarawak. Hubungi beliau untuk pembelian & free consultation.

THANKS kerana sudi membaca ^_^